Wie ben ik?

B2_DSCF9862Hii, leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Dit is mijn nieuwe blog, ik blogde hiervoor op GewoonDaniek. Dit wordt een artikel waarin ik mijzelf voor ga stellen, en waarin ik vertel waarom ik een nieuwe blog aan heb gemaakt en wat mijn blog naam inhoud.

Wie ik ben

Ik ben Daniek en ‘k ben 14 jaar oud. 9 september word ik 15. Ik heb veel hobby’s waaronder bloggen er één van is. Fotografie is ook een grote hobby van mij, het liefste ga ik ook iedere dag met mijn camera op pad om allerlei foto’s te maken. Of ik later bloggen als mijn beroep wil weet ik nog niet, als hobby vind ik het tot nu toe prima. Het lijkt mij wel gaaf om later iets met filmen en/of fotografie te doen. Ook vind ik het ontzettend leuk om bezig te zijn met mensen hun haar.

In mijn vrije tijd blog ik graag, maak ik graaf foto’s en vind ik het ook leuk om muziek te luisteren. Ik luister echt van alles. Het ene moment staat er piano muziek op en het andere moment rock covers. Natuurlijk vind je in mijn playlist ook gewoon pop muziek ;).

Mijn artikelen

Mijn artikelen zullen gaan over de dingen die ik leuk vind om over te schrijven. Aangezien ik best veel dingen leuk vind zijn dat dus verschillende onderwerpen :P. Maar wat  wel het meeste voor zal komen op mijn blog is beauty, fashion en lifestyle. Ohja, persoonlijke artikelen vind ik ook echt heel leuk om te schrijven.

B_DSCF0249

Blognaam

ByNiekA is mijn blognaam, en daar zit wel een soort betekenis achter. Ik was aan het nadenken wat voor blognaam ik zou gebruiken tot dat ik bij ByNiek aan kwam. Die vond ik gelijk super leuk.

Mijn vriendin noemt mij heel vaak Niek, en daarom dacht ik ‘hé, dat is leuker dan ByDaniek’. Maar helaas, die naam was al bezet, aangezien mijn achternaam met de letter A begint, dacht ik lekker simpel te doen en de A er achter te plakken. Dit is zo’n beetje wat mijn naam betekend.

Waarom nieuwe blog?

Ik kan niet echt de precieze reden omschrijven, maar ik had gewoon zin in iets nieuws. Nieuw begin, nieuwe blog. Bovendien vind ik deze naam ook veel leuker, GewoonDaniek vond ik een beetje saai worden.

Andere blogs

Ook blog ik met nog een paar andere meiden op Bellesqagirls.nl. Als je er benieuwd naar bent, neem dan gerust een kijkje. Het bloggen daar heeft even stil gelegen, maar nu gaan we met ze alle er weer aan werken.

Dit was zomaar even een voorstel artikel, ik ga binnenkort nog wat artikels voor jullie maken waarin jullie mij beter kunnen leren kennen. ♥

2destip-960x960


 Q: Wat voor artikelen zou jij willen zien op ByNiekA?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

6 thoughts on “Wie ben ik?”

Geef een reactie

