OOTD + Review schoenen | Bellesqagirls

B_DSCF0249.jpgZoals sommige van jullie weten blog ik op Bellesqagirls, wist je het niet dan weet je het nu. haha. Maar er is een artikel van mij online gekomen die ik graag met jullie wil delen. Kijk je mee?

B_DSCF0256

B_DSCF0222

Op Bellesqagirls schreef ik een artikel over mijn outfit van die dag met daarbij nieuwe schoenen die ik er bij had gecombineerd.

Neem zeker even een kijkje als je benieuwd bent waar de schoenen vandaan komen, wat ik er van vind en waar ik de items van mijn OOTD heb gehaald.2destip-960x960


Q: Kende jij Bellesqagirls al?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

