Mijn everyday make-up

B_DSCF0345

De mensen die mij op mijn oude blog volgde weten dat ik eigenlijk helemaal geen make-up droeg. De laatste tijd doe ik dat wel en daar heb ik een apart tasje voor met mijn ‘every day make-up’. Vandaag laat ik jullie zien wat er in zit.

B_DSCF0306

Laten we bij de kwasten beginnen. De rechter kwast is de blush kwast van Essence en de linker kwast heb ik gekocht bij de Action. Ondanks dat de kwasten erg goedkoop waren vind ik ze prima te doen.

B_DSCF0341

Ook heb ik er een lipstick van Essence in zitten. Ik draag niet iedere dag een lipstick maar als ik er één draag is het toch wel deze.  Hij is zo natural, en hij valt niet zo veel op maar je hebt toch wel wat op je lippen. You get me?

B_DSCF0302

Blush, bronzer en highlighter is iets waar ik gewoon bijna niet meer zonder mee kan. En dan vooral de bronzer niet meer. Het geeft zo’n mooi effect op het gezicht en de highlighter maakt het helemaal af!

B_DSCF0319

B_DSCF0327

Iedere dag doe ik mijn wenkbrauwen. Dat was echt het eerste waar ik mee begon toen ik make-up ging dragen. Van mezelf heb ik niet zulke mooie wenkbrauwen, maar dat is mijn mening. Met het poeder van Catrice en de wenkbrauw gel van Essence breng ik ze iedere dag in model.

B_DSCF0329

B_DSCF0331

Foundation gebruik ik niet echt. Maar concealer is voor mij echt ‘the heaven’ op het gebied van rode vlekjes weg werken. Ik smeer dit vooral onder me ogen, voor de wallen, en verder op mijn wangen omdat het daar ook wat rood is. Voor de rest smeer ik het eigenlijk nergens.

B_DSCF0313

Over mijn concealer, bronzer en de andere poeders doe ik de all about matt poeder van Essence op. Dit zorgt ervoor dat mijn hoofd niet heel erg glimt en dat de make-up langer blijft zitten. Nu heb ik niet echt een glim hoofd maar ik vind het wel fijn om het te gebruiken.

B_DSCF0291

Dit waren eigenlijk de spullen die ik iedere dag gebruik. Soms sla ik de blush en lipstick nog wel eens over maar voor de rest gebruik ik echt alles.2destip-960x960


  Q: Wat voor make-up draag jij elke dag?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

4 thoughts on “Mijn everyday make-up”

Geef een reactie

