Nieuwe telefoon

B_DSCF0893Een weekje geleden ongeveer stond ik in de fietsenstalling op school samen met mijn vriendin. Al lopende weg pakte ik mijn telefoon uit mijn jaszak, maar toen liet ik hem vallen.. Natuurlijk zat er daardoor een barst in, wat verwacht je op harde tegels? Mijn vader zou er een nieuw schermpje opzetten, maar dat ging mis…

Toen was mijn telefoon dus kapot,  en moest ik een nieuwe. Helaas had ik geen geld gespaard dus ik was bang dat ik een tijdje zonder telefoon door het leven zou moeten. Niet het aller ergste, maar geef toe, niemand kan lang zonder zijn/haar telefoon, toch? Ik in ieder geval niet.

Dus na lang zoeken en wat overleggen met mijn pa, heb ik van mijn rekening wat geld mogen halen om een telefoon te kopen. Naja, niet helemaal kopen, maar met een abonnement. En… het is uit eindelijk de Samsung J5 geworden!

B_DSCF0896

B_DSCF0897

Hij is groter dan mijn vorige telefoon; s4 mini. Dat die groter is, is wel fijn. Ook kocht ik er een hoesje bij. Het hoesje stelt niet heel veel voor. Maarja, je moet toch wat hé?

B_DSCF0903

B_DSCF0905

Zolang er maar een goede bescherming om heen zit vind ik het prima. We hadden namelijk een extra ‘glas’ gekocht, die je over je beeldscherm heen kan doen. Die zit er nu ook op.

Tot nu toe vind ik het een hele fijne telefoon. Na twee jaar was ik toch wel toe aan een nieuwe telefoon. Zoek je nog een goedkope budget Samsung telefoon? Dan raad ik je echt deze aan!

B_DSCF0906

2destip-960x960


Q: Welke telefoon heb jij?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

