Throwback #1 | 2002

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vanaf nu komt er eens in de zoveel tijd een artikel online waarin ik ga terugblikken op iets. Dit kan van alles zijn. Dit keer ga ik terug kijken op 2002, in dat jaar was ik nog een baby en daar heb ik een aantal foto’s van.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is Jimmy, voor dat ik geboren was hadden mijn ouders deze papegaai al. Toen mijn zusje geboren werd, zo’n zes jaar later, hebben wij Jimmy weg gedaan. Deze foto vond ik op mijn computer. Ik vind hem zo mooi!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit was de aller eerste throwback. Zoals je ziet had ik vroeger echt een heel bol hoofd! Nu nog steeds hoor, haha ;). Laat vooral even weten wat jullie hiervan vonden en of ik dit vaker moet doen.2destip-960x960


Q: Kijk jij nog wel eens je oude (baby) foto’s terug?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

