Vakantie ‘Update’

B_DSCF1062.jpgMaandag ga ik samen met mijn vriendin, haar moeder en oom en tante naar Drenthe. Lekker een weekje in Centerparcs samen met mijn beste vriendin. Zwemmen, spelletjes doen en lekker lol trappen. Klinkt super leuk. Maar er zit één nadeel aan..

Ik kan mijn laptop en mijn Ipad niet meenemen, wat betekent dat ik niet op jullie lieve reacties kan reageren helaas. En dat vind ik juist belangrijk, om op jullie reacties te reageren 🙂

Wel plan ik mijn artikelen vooruit, dus jullie hoeven niet bang te wezen dat er niks online komt, haha.

In Drenthe ga ik natuurlijk nieuwe artikelen voor jullie verzinnen en er komt zeker een soort ‘Life with a blogger’ online 🙂

Voor de mensen die ook vakantie hebben deze week; Fijne Vakantie ♥ En anders succes met school of werk ♥2destip-960x960


Q: Heb jij vakantie of moet je nog gewoon werken/school?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

2 thoughts on “Vakantie ‘Update’”

Geef een reactie

