Bewerkte foto’s #1

B_DSCF0091

Naast het bloggen ben ik ook veel bezig met fotografie en vind het fijn als ik mezelf verbeter daarin. Op mijn oude blog maakte ik zo nu en dan een artikel over mijn bewerkte foto’s maar ook hoe ze onbewerkt waren. Ik heb weer een aantal nieuwe foto’s bewerkt, die ik vandaag aan jullie ga laten zien.

DSCF0091

Dit is de onbewerkte versie van de foto die je bovenaan zag staan. Deze foto lijkt veel grauwer, alsof die minder kleur erin heeft zitten.

BewerktDSCF9518

DSCF9518

Op deze foto precies het zelfde, de foto lijkt wat minder kleur te hebben maar door het contrast en wat andere dingen een beetje aan te passen geef je de foto gelijk meer kleur.

BewerktDSCF9349

DSCF9349

Bij de bewerkte foto vind ik de kleur beter naar voren komen, alsof de zon feller schijnt. Ik weet niet of jullie dat ook zien.

BewerktDSCF9521

DSCF9521

Bij deze foto is het gewoon weer precies het zelfde, als jullie snappen wat ik bedoel.

2destip-960x960


Q: Bewerk jij je foto’s? Zo ja met wat?

 

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

