Nieuwe schoenen

B_DSCF0988

Nieuwe schoenen was iets wat ik echt nodig had, mijn oude schoenen waren half kapot en helemaal vies van al het modder. Dus het was tijd voor nieuwe schoenen. Vorige week was ik naar de winkels gegaan, en ja hoor, ik heb twee paar nieuwe schoenen weten te bemachtigen.

B_DSCF0973

B_DSCF0981

B_DSCF0976

Ik liep de Van Haren binnen en het eerste waar mijn oog op viel waren deze zwarte schoenen. Ik wilde al een tijdje zwarte sneakers hebben, gewoon omdat ze overal bij passen, en ja.. het gewoon mooi is haha.

Zwarte sneakers; 24,90

B_DSCF0994

B_DSCF0999

B_DSCF0992

Nog nooit had ik Nike, of Adidas schoenen zelf gekocht. Vroeger heb ik waarschijnlijk wel een keer Nike schoenen gehad. Maar om ze zelf te kopen vond ik het nogal duur. Het bedrag zat meestal over mijn kleedgeld van die maand heen. Dit keer niet, en besloot ik ze toch te kopen omdat ik een keer graag goede schoenen wil.

Nike; 49,95

Ik ben echt heel erg blij met de schoenen, zoals ik al zei koop ik normaal maar één paar dus het is wel fijn dat ik kan afwisselen.2destip-960x960


Q: Van welk merk koop jij altijd je schoenen?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

