Pictures of my life #1 | Centerparcs

B_20160225_163227Afgelopen week ben ik met mijn vriendin, haar moeder en haar oom en tante naar Centerparcs gegaan. Ik heb natuurlijk zo veel mogelijk foto’s gemaakt, zodat jullie een beetje kunnen zien wat we hebben gedaan. Dit ga ik vaker doen, over een ‘normale’ week, of als ik iets anders leuks ga doen. Benieuwd wat ik deze week allemaal gedaan heb?

De meeste foto’s zijn met met mijn telefoon gemaakt, dus het is niet de mooiste kwaliteit.

Maandag

Maandag kwamen wij aan in de Huttenheugte (Drenthe). Nadat we de spullen in het huisje hadden gezet, gingen we naar de Plaza. De Plaza is een soort winkelcentrum met verschillende restaurants en een supermarktje en een drogisterij. Daar gingen we wat drinken. Even bij komen van de 2,5 uur durende reis.

B_20160222_152755

Dit was de binnenkant van de Plaza, ik vond het erg leuk gedaan.

Maandag avond gingen wij uit eten. Je mocht zoveel pakken als je wilde, en rechts zie je wat ik de aller eerste keer had gepakt. Ja, een beetje gezond met me Broccoli haha.

B_IMG-20160222-WA0077

b_Snapchat-3040601886573266246

Die avond gingen wij samen naar de Plaza om even rond te kijken. Toevallig was er een show en daar gingen we even bij kijken. We hebben daar heel de avond gezeten en het was super gezellig. Misschien een beetje iets te gezellig haha. We waren erg druk en zongen met alles mee. Haha oeps.

b_20160222_204145

En het was volle maan die avond! Super mooi. Niet de beste kwaliteit foto maar ach 🙂

Dinsdag

B_IMG-20160223-WA0000

De dag begon al vroeg voor ons ’s ochtends. Om 8 uur moesten we opstaan en na het douchen en ons zelf een beetje klaargemaakt te hebben gingen we broodjes halen. Dit deden we op de tandem, ik moest helaas voorop haha. Op de tandem ging makkelijker dan ik verwacht had.

B_20160223_112620

Dinsdag ochtend/middag gingen wij winkelen. Ik besloot om te gaan pinnen maar helaas ging dat niet zo goed, nadat ik mijn pasje in de pin automaat had gedaan wilde die er niet meer uit komen. Na wat geregel en gedoe werd duidelijk waarom; er was een storing waardoor mijn pas niet meer terug kon komen. Inmiddels heb ik weer een nieuwe pas en kan ik dus weer pinnen, haha.

Nadat we terug kwamen hebben we nog even gezeten in de woonkamer en daarna gingen we zwemmen! Hier heb ik helaas geen foto van, want ik had mijn telefoon in het huisje laten liggen. Maar ik kan jullie zeggen dat het echt heel gezellig was.

B_IMG-20160223-WA0023

’s Avonds gingen we eten koken. Het was echt hilarisch, telkens vielen de aardappels eruit. Maar het is uit eindelijk wel gelukt, en het was nog best lekker haha.

B_20160222_175144

Uh… ja dit gebeurt er als je mij een telefoon geeft en ik selfies mag maken. Oeps.

B_20160223_201324

’s Avonds gingen we nog een ‘Family Quiz’  spelen. Het waren niet echt vragen voor mij en Seloua maar het was wel een hele gezellige avond. We zijn uiteindelijk ook 4e geworden van de 15.

Woensdag

Na het ontbijt ’s ochtends gingen we naar buiten met mijn camera en hebben we wat leuke foto’s gemaakt.

B_DSCF1281

Voor de rest hebben we die dag niet zo heel veel meer gedaan, we hebben heel de middag een beetje gechillt op onze kamer. Maar ’s middags gingen we een uurtje bowlen. Helaas 2x 3e geworden, maar het was wel super leuk. En ik gooide één keer een strike!

In de Plaza was ook een gamehal, die avond gingen we daar met wat geld naar toe. We hadden uit eindelijk iets van 760 punten, hier kon je helaas niet veel mee, voor alles had je net wat meer kaartjes voor nodig. Dus we hadden het voor wat jongleer ballen ingeleverd, yolo! Haha, de rest gaven we aan een jongetje die daar ook was.

Daarna gingen we nog kijken naar de show die er die avond was. Het was een soort muziek show en het was erg gezellig.

Donderdag

B_20160225_151546

B_20160225_121029

Donderdag middag gingen we winkelen in Emmen. Bij de Etos kwamen we de Beautygloss lashes tegen, heel gaaf om te zien. Ik heb ze niet gekocht, wel de lipsticks die je hierboven ziet. Ik ben al druk bezig met een review van deze 🙂

B_IMG-20160225-WA0027

Uhm… Dit gebeurt er als je mij in een winkel zet met make-up, haha.

B_DSCF1341

Donderdag gingen we weer even foto’s maken, omdat het best koud was zijn we al snel weer terug gegaan. Maar we hebben wel weer hele mooie foto’s.

Donderdag avond gingen we uit eten in een Italiaans restaurant, die ook in de Plaza zat.

Vrijdag

B_20160226_085747

Vrijdag ochtend moesten we al erg vroeg opstaan, we moesten namelijk om 10 uur uit het huisje zijn en voor die tijd moesten we ook ontbeten en ingepakt hebben. Na het in pakken gingen we naar het restaurant om te ontbijten. We mochten echt van alles pakken, echt heel leuk.

Voordat we echt naar huis gingen zochten we nog even een hunebed op.

B_DSCF1378

B_DSCF1379

Daarna was het toch echt tijd om naar huis te gaan, helaas. Het was echt een super leuke week. Dus bedankt 🙂 ♥

Dit is een beetje wat ik deze vakantie gedaan heb, ik hoop dat jullie het leuk vonden om zo’n artikel een keer te lezen.

Volg mij ook op Instagram als jullie op hoogte willen blijven van wat ik doe en meemaak.2destip-960x960


Q: Hoe was jullie week?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

