Review blush & bronzer Catrice

B_DSCF1089Een tijdje geleden stond ik in de winkel met mijn vriendin en keek ik in het schap van Catrice.Mijn oog viel op een mooie blush. Die moest ik hebben, dacht ik! Ook nam ik nog een mooie bronzer mee. Benieuwd wat ik van de producten vind?

B_DSCF1068.jpg

Dit zijn de blush en bronzer waar ik het over heb. Ik vind ze echt super mooi, vooral de blush sprak mij erg aan.

B_DSCF1076

B_DSCF1113

Oké, ja heel mooi; ik zonder bril. Vergeet dat maar snel haha. Ik maakte gelijkertijd ook foto’s voor een ander artikel, en daar kon ik mijn bril niet voor gebruiken. Maar goed, hier zie je dus dat ik niks op me wangen heb, alleen de basis qua concealer en matterende poeder.

B_DSCF1122

B_DSCF1127

Ja, ook hier weer een heel mooi gezicht. Haha not. Hier zie je dat ik de bronzer en blush heb aangebracht.

Mijn conclusie;

Verpakking

Ik vind de verpakking erg mooi, de kleur van de blush vind ik ook super mooi. Gewoon niet te omschrijven. Ook vind ik de structuur er heel erg mooi van. Over de bronzer kan ik niet het zelfde zeggen, ik vind het leuk hoe er Glow Sun is ingemaakt, maar het is niet helemaal mijn ding eerlijk gezegd.

B_DSCF1074

Kleur

Zoals ik net al zei, de kleur van de blush vind ik echt heel mooi. Maar die van de bronzer vind ik op sommige momenten een beetje oranje lijken. Dit was eigenlijk precies de reden dat ik een nieuwe bronzer kocht; mijn oude kleurde ook oranje. Helaas heb ik geen geld voor een duurdere dus dan moeten we het hier maar mee doen, haha.

Prijs

Qua prijs was die iets duurder dan de producten van Essence, maar wel beter vind ik. De blush was 3.99. De bronzer daar in tegen was een euro duurder; 4.99.

De blush raad ik zeker aan, daar ben ik echt fan van. De bronzer kan ik je ook wel aan raden, maar het is misschien beter om te kijken naar een wat duurdere bronzer.

2destip-960x960


Q: Wat vind jij van de producten van Catrice?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

