Donderdag avond

B_DSCF1336.jpg

Hii, hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het goed hoor, ondanks dat ik een hele week geen artikel heb geplaatst, oeps. Helaas had ik heel erg weinig tijd om een artikel te schrijven deze week omdat ik erg druk was. Volgende week heb ik toetsweek en daar ben ik hard voor aan het leren. Dus vandaag gewoon even een artikel over hoe het met mij gaat en wat ik allemaal heb gedaan een beetje 🙂Voor het eerst in mijn school carrière heb ik strafwerk gekregen! En niet 1x nee 2x… Nu vraag je je vast af hoe ik dat voor elkaar krijg. Onze Engels docent is nogal streng, en ik had mijn huiswerk niet af. Dus toen die daar achter kwam moest ik het werkwoord stencil overschrijven van 564 woorden ofzo!

Dan denk je dat dat het is, helaas. Vanochtend bij Duits was ik mijn boeken vergeten en toen mocht ik weer woorden overschrijven. Gaat super goed met mij hoor, haha. Gelukkig heb ik het al allemaal af.

Okay, nu iets super leuks! Voor de herfstvakantie liep ik stage bij een fotobedrijf. Van de week kreeg ik daar een berichtje van dat ik mee mag helpen 20 maart met de masterclass fotografie! Like whuuttt?! Ik heb er echt heel veel zin in. Ik mag gaan helpen rondom de masterclass en ik heb natuurlijk weer een leuke ervaring erbij. Zaterdag middag ga ik langs voor meer informatie :).

B_DSCF1261.jpg

En het wordt echt een heel leuk weekend voor mij, want zaterdag ochtend heb ik mijn aller eerste badminton wedstrijd, ’s middags ga ik dan naar mijn oude stage plek en ’s avonds heb ik een feestje van mijn vriendin die pas jarig was. Dat is nog niet alles, want zondag ga ik nog met iemand afspreken waar ik ook super veel zin in heb.

Voor de rest ga ik deze week hard leren voor mijn toetsweek die donderdag begint. En natuurlijk artikelen schrijven voor jullie! Ik hoop dat ik deze week wat meer tijd heb…

2destip-960x960


Q: Hoe was jullie dag vandaag?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

