Three things TAG

B_DSCF9922.jpgTags vul ik eigenlijk niet zo heel vaak in, maar op internet kwam ik de ‘three things tag’ tegen. Het is de bedoeling dat je bij elke vraag drie dingen noemt, dus laten we maar snel beginnen.

Drie dingen in mijn tas
♥ Agenda

♥ Telefoon

♥ Etui

Drie dingen op mijn bureau
♥ Laptop

♥ Kaarsjes

♥ Klok

Drie favoriete meubels thuis
♥ Bed

♥ Bank

♥ Bureau (Tja, ondanks het huiswerk vind ik het wel een fijn plekje)

Drie favoriete fruitsoorten
♥ Mandarijn

♥ Aardbei

♥ Appel

BewerktDSCF9518.jpg

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
♥ I know what you did last summer – Shawn Mendes

♥ Lipstick – Isaac Elliiot

♥ Love Yourself – Justin Bieber

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
♥ “Ik moet niet vergeten op tijd naar school te gaan zo”

♥ “Deze band is echt goed”

♥ “Ik snap niet dat ik dit liedje in mijn playlist heb staan”

Drie favoriete sporten (leuke vraag voor een niet sporter…)
♥ Badmintonnen (Dit doe ik alweer een jaartje, en ik vind het echt heel leuk om te doen)

♥ Volleybal

♥ Paardrijden

Drie dingen waar ik gelukkig van word
♥ Als ik iemand blij kan maken of blij zie

♥ Zomer

♥ Mijn lieveling liedjes

B2_DSCF9913

Drie favoriete quotes
♥ Every picture has a story to tell

♥ You don’t always need a plan. Sometimes you just need to breathe, trust, let go, and see what happens.

♥ And if you’r ever feeling lonely. Just look at the moon. Someone somewhere is looking at it too.

Drie vakantiebestemmingen (dromen, dromen, dromen)
♥ New York

♥ Disney land

♥ Hawaï

Drie dingen die ik dit jaar wil doen
♥ Met goede cijfers over gaan

♥ Dingen met me blog bereiken 🙂

♥ Inschrijven bij mijn vervolg opleiding

Het was een erge leuke tag om in te vullen, neem de tag gerust over als je dat wilt. 2destip-960x960


 Q: Welke drie dingen wil jij dit jaar gaan doen?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

