Lise stelt zichzelf voor

IMG_20160314_195915Hoi lezers van ByNieka,

Ik ga vanaf vandaag blogs schrijven op Daniek haar blog. Ik heb er heel veel zin in. Ik ken Daniek via Bellesqagirls. We kwamen er via Whatsapp achter, dat we in de zomervakantie altijd heel dicht bij elkaar zijn. Zij gaat namelijk altijd naar een camping wat maar 12 minuten van mijn dorp af is. Het klikt best goed tussen ons. Dus vandaar dat ik op haar blog ga schrijven. Vandaag ga ik de 25 VRAGEN DIE NIEMAND STELT TAG doen, zodat jullie me beter leren kennen.

  1. Tel jij je stappen wanneer je loopt? Nee dat doe ik niet. Ik doe wel aan toneel, en daar speel ik een type met een dwangneurose. Zij telt dus wel haar stappen.
  2. Kijk je nog steeds tekenfilms? Nee, ik heb eigenlijk nooit tekenfilms gekeken. Ik lees wel elke week de Donald Duck.
  3. Zou je liever aangevallen worden door een grote beer of een bijenzwerm? Dan ga ik denk ik toch voor een grote beer, dan hoef ik minder te lijden, haha. Als een bijenzwerm op me af zou komen, word ik helemaal gek. Ik moet niks van insecten hebben.
  4. Slaap je het liefst met je beddengoed ingestopt of los? Los, anders is het dekbed te kort. Of ja, het lijkt te kort.
  5. Neem je de shampoo en conditioner flesjes van hotels mee naar huis? Ik ga nooit naar hotels, dus nee. In de meivakantie ga ik wel naar Rome met mijn moeder, misschien neem ik ze dan wel mee. 😉
  6. Wat drink je met je avondeten? Water.
  7. Welke film zou je alsmaar opnieuw kunnen bekijken, en alsnog leuk vinden? Ik kijk niet vaak films, maar dan ga ik toch voor In Oranje. Echt een aanrader, veel mooie filmliedjes.DSC_0104
  8. Wanneer was de laatste keer dat je een brief naar iemand schreef? Vorig jaar, toen het om privé redenen niet goed ging met een vriendin van mij, ik heb haar toen een brief geschreven om haar te steunen.
  9. Wat je favoriet soort broodje? Zalmbroodje of een panini mozzarela.
  10. Hoe laat ga je normaal gesproken naar bed? Tussen 21.30 en 22.30.
  11. Heb je hoogtevrees? Nee, absoluut niet.
  12. Wat is je favoriet soort fruittaart? Abrikozentaart.
  13. Wat wilde je later worden toen je kind was? Dokter. Nu niet meer, ik heb namelijk Economie & Maatschappij profiel. Ik weet het nog niet..
  14. Kun je je tong krullen? Ja.
  15. Ben je in het bezit van een platenspeler? Nee, helaas niet. Ik heb wel een muziekboxje van JBL, echt chill.
  16. Warme thee of ijsthee? Warme thee.
  17. Zwarte olijven of groene olijven? Ik lust geen olijven.
  18. Is er iets roze binnen drie meter van je vandaan? Nee.
  19. Wat is het laatst dat je hebt gegeten? Frituursnacks.
  20. Wat is de volgende reis die je gaat meemaken? Rome, zoals gezegd.
  21. Hoe is het weer op dit moment? Het is avond, maar het was vandaag elf graden.
  22. Wat is je favoriete tv show? Ik kijk meerdere programma’s. Op dit moment Jo Frost: Nanny on tour, vermist, vier handen op een buik, over mijn lijk en je zal het maar hebben. Oja, mindfuck en Jan is de beste zijn ook wel leuk. Oftewel ik kan nog een hele wastlijst opnemen, maar daar heb ik geen zin in.
  23. Draag je lenzen? Nee.
  24. Wat is de laatste film die je hebt gezien? Geen idee.
  25. Wat heb je gisteren gedaan? Ik had eerst school, toen ging ik met vriendinnen wat eten en shoppen en ’s avonds had ik toneel.

Ik hoop dat jullie nu wat meer over mij weten. Als je nog vragen hebt, kun je ze me altijd stellen. Ik ben trouwens net 16. En ik doe even een shoutout naar mijn fan account op instagram: dopamineleondreee

Groetjes Lise


Iedere week komt er een artikel van mij online

Geef een reactie

