Review Etos lipstick

B_DSCF1400

Zoals de meeste van jullie wel weten heeft de Etos een nieuwe make-up lijn. Wat een mooie producten! Ik nam twee lipsticks van de nieuwe lijn mee, benieuwd wat ik er van vind?

B_DSCF1386

Ik nam de kleuren L’amour Toujours en Candy Crush. Candy Crush is best een felle lipstick in tegenstelling tot de andere kleur die ik meenam.

Verpakking

B_DSCF1392

De verpakking vind ik erg mooi, het ziet er erg duur uit. Alsof het een lipstick is van 10 euro. Ondanks dat de verpakking erg simpel is vind ik hem wel mooi.

Kleur

Candy Crush

B_DSCF1394

B_DSCF1401

Zoals je ziet is het een erg felle kleur. Op de één of andere manier doet het me aan Mascha denken, van Beautygloss. De kleur vind ik echt heel mooi, voor mij doen erg fel maar ach, wat hou ik van deze lipstick!

 

L’amour Toujours

B_DSCF1397

B_DSCF1420

Deze kleur is wat donkerder, wat ik ook erg mooi vind omdat ik zo’n kleur eigenlijk al heel lang zocht.

De lipstick blijft erg lang zitten, wel vervaagd die na een tijdje (4/5 uur) waardoor hij er heel lichtjes op zit en je het erg tussen de lijntjes ziet zitten. En dat is best jammer.

Wat ook erg jammer is, is dat deze lipsticks erg snel afgeeft. Stel je snuit je neus, dan zit er gelijk allemaal lipstick aan het doekje. Het kan ook aan mijn liggen hoor, haha. Maar ook als je gaat drinken zit het erg snel aan je beker.

Wat wel erg fijn is, om er weer een positief punt aan toe te voegen, is dat die erg fijn op te doen is. Hij is een klein beetje romig waardoor je hem snel op je lippen kan doen.

Conlusie

De verpakking van deze lipsticks vind ik echt heel mooi en dat het geld het zelfde voor de kleuren. Er zijn nog veel meer andere kleuren te koop, en die zijn ook heel mooi. De lipstick blijft op zich ook wel lang zitten maar niet dat je het heel de dag zo kan laten. Wel vind ik het erg jammer dat die zo snel afgeeft, maar dat doet bijna iedere (goedkopere) lipstick wel.

Dus ik raad je zeker deze lipsticks aan als je het niet vervelend vind dat die snel afgeeft, en om ze later op een dag bij te werken.

Etos lipstick; €5.99

2destip-960x960


Q: Wat vind jij van de kleuren lipsticks?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

4 gedachten over “Review Etos lipstick”

Plaats een reactie