Throwback #2 | 2003

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vandaag ga ik terugblikken op 2003. In dit jaar werd ik 2, lag er sneeuw en ging ik nergens heen zonder mijn grote vriend…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Soms gingen mijn ouders, ik en de buren naar vogelpark. Ik ben er al heel lang niet meer geweest, maar vroeger gingen we er geregeld naar toe. Dit is een foto die daar is gemaakt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Joehoe!! Er lag sneeuw. Pas op, de foto bevat te veel swag door die muts! haha.

Oh… die gele knuffel? Tja… die nam ik echt overal mee naar toe…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Toen ik twee werd kreeg ik deze strijkplank. Altijd als ik boven op zolder was speelde ik ermee. Sinds kort hebben we hem weg gedaan, omdat mijn zusje er ook niet meer mee speelde.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja hoor, weer een foto met mijn knuffel…. en tja.. die duim was gewoon een vervanging voor mijn speen, haha.

Dit was de throwback van deze keer weer.

2destip-960x960


      Q: Had jij vroeger een knuffel? Zo ja, nam je die ook overal mee naar toe?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

