Pictures of my life #2 | Fotoshoot

B_DSCF1625Begin dit school jaar liep ik stage bij de fotostudio bij ons in de buurt. Het was echt heel erg leuk en ik heb daar veel geleerd, maar goed dat even ten zijde. We hadden afgesproken dat als ze me een keer nodig zouden hebben ze me konden bellen. Zo werd ik dus drie weken geleden op gebeld of ik wilde helpen bij een project van hun…

Ik dacht ‘waarom niet?’ dus werd ik uitgenodigd om alles bespreken, hoe of wat. Het bleek een fotoshoot te zijn, die mysterieus moest zijn. Een beetje in de Harry Potter en Games Of Thrones stijl. De bedoeling was dat ik ’s ochtends mee zou helpen met de catering en ’s middags dan mee zou gaan bij de fotoshoot. Maar uit eindelijk verliep het anders, en mocht ik ’s ochtends ook mee om daar met het één en ander te helpen.

B_DSCF1491

Dit was waar we ’s ochtends heen gingen; Huis te Merwe in Dordrecht. Hier zou fotoshoot 1 worden gedaan, met 2 valken.

B_DSCF1530 - kopieB_DSCF1539

Voor betere belichting mocht ik het scherm vast houden, en dat op het gezicht houden. Zodat de andere kant van het gezicht niet te donker zou zijn.

B_DSCF1560

Nadat de foto’s waren gemaakt, mocht iedereen nog wat foto’s van de valken maken. (Dit zijn toch valken..? Haha, oeps! )

Bij de shoot waren er nog 4 andere mensen, want het was tegelijkertijd ook een soort masterclass. Waar ik ook een aantal dingen van had opgestoken.

B_DSCF1492

Toen we daar aankwamen en we alle camera’s neer hadden gezet kwamen we een dode slang in een boom tegen… bah…

Nadat alle foto’s waren genomen was het tijd naar de studio te gaan, wat te gaan en eten en dan naar Locatie 2 te gaan!

B_DSCF1577B_DSCF1581

De tweede locatie was de Biesch bos, ook in Dordrecht.  Ook hier was het echt heel mooi!

B_DSCF1592B_DSCF1644

Nu denk je vast, wat heeft die vogel op zij hoofd? Dat was zodat die niks kon zien, en minder kon horen. Want er waren dan 15 (1) husky’s, en dat zou anders niet goed aflopen.

En dit was model 2.

Ook ging model 1 nog een keer op de foto.

B_DSCF1738

B_DSCF1625

En deze laatste foto is misschien toch wel mijn favoriete foto die ik die dag heb gemaakt! De hond is echt zo onwijs mooi!

Het einde van het project zie ik in het weekend van 8 en 9 april, dus ik ben benieuwd hoe het gaat worden. En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte.

2destip-960x960


Q: Wat vind jij van de foto’s?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

2 thoughts on “Pictures of my life #2 | Fotoshoot”

Geef een reactie

