Lekker comfy

B_DSCF1208

Toen Seloua foto’s van mijn outfit maakte, keek ik haar heel lief aan. ‘Mag ik alsjeblieft van jou ook foto’s mogen maken voor mijn blog?’ Ze keek terug, dacht even na en gaf toen antwoord. ‘Ach, vooruit dan’ Dus ik met een blij hoofd foto’s  van haar maken, en daar stond ze dan. In haar super comfortabele outfit.

B_DSCF1244

B_DSCF1223B_DSCF1222

Het zonnetje scheen, de lucht was blauw en daar stond mijn vriendin in de kou. Super mooi gedichtje natuurlijk, haha.Super koud was het niet, vooral niet in haar vest die ze aan had.

Ondanks dat het een simpele outfit is, vind ik het wel onwijs tof staan bij der. Ook is het een lekker budget outfit, wat het natuurlijk extra leuk maakt.

Laat even weten wat jullie er van vonden om een outfit van iemand anders te zien ♥

2destip-960x960


 

Vest: H&M

Shirt: Primark

Broek: Only

Schoenen: Van Haren


Q: Waar koop jij het liefst je kleding?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

2 thoughts on “Lekker comfy”

Geef een reactie

