Review All That Grey eyeschadow palette Essence

B_DSCF1769

Een tijdje geleden stond ik met mijn vriendin in de Kruidvat, we zouden haar haren gaan verven en wilde de verf gaan afrekenen. Tot mijn oog viel op de afprijs bak naast de kassa.  Natuurlijk als beauty liefhebber moest ik daar even in kijken. En toen vond ik dit oogschaduw palet! En oh ! Wat wilde ik al lang zo’n palet. En tadaaa, nu heb ik hem met een review voor jullie erbij.B_DSCF1775

Als je het palet opent zie je 7 kleuren, het gaat van roze naar grijs/zwart. Die laatste zal ik denk ik echt heel weinig gebruiken, maar oh ! Die roze zijn toch zo mooi.

B_DSCF1781

Hier zie je ze nog net wat beter. De kleur helemaal links lijkt wit, maar dat is het niet. Het is licht roze.

B_DSCF1788

De swatches op mijn arm, de 2 lichten kleuren zie je niet zo heel goed. Dit is best jammer, want de kleuren hadden wel wat gepigmenteerder gemogen.

B_DSCF1789

En dan hier nog even het kwastje wat er bij zit, deze gebruik ik vrijwel niet. Alleen om het even uit te blenden.

B_DSCF1919B)DSCF1917

Hier zie je het op mijn ogen. De aller lichtste kleur heb ik onder mijn wenkbrauwen aan gebracht als een highlighter, maar ook bij mijn traanbuis zoals je kan zien. Dan als basis heb ik de 2e kleur gepakt, en dit gewoon op mijn ooglid gedaan. Vervolgens heb ik de donkerste kleur roze gepakt, en dit uit geblend in mijn acade boog.

B_DSCF1768

Het palet zelf vind ik echt onwijs mooi, ik had ook gehoord dat het op een film geïnspireerd was (?). Nou ja, maakt niet uit, want het is gewoon een erg mooi palet. Wel is het jammer dat de kleuren toch wat zwakker uit pakken op je ogen.

Voor de rest vind ik het een goed palet, en zou ik hem zeker aan raden. Vooral voor de 4.99 euro. 2destip-960x960


Q: Wat vind jij er van dat de kleuren bij goedkopere palets meestal wat weg vallen?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

7 thoughts on “Review All That Grey eyeschadow palette Essence”

  1. Mooi palletje 🙂 het valt mij ook op dat budget oogschaduw vaak minder gepigmenteerd is, maar ik los dat meestal op door mijn kwast nat te maken. De poeder blijft zo meer “plakken” aan elkaar en op het ooglid waardoor de kleur intenser wordt

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

