Haren verven

Snapchat-7860577194920782223Afgelopen donderdag kwam de kapper. Een paar dagen daarvoor vroeg ik aan mijn ma of ik me haren mocht verven. En ja hoor, het mocht! De meeste mensen zouden voor een ‘normale’ kleur kiezen. Maar ik ben natuurlijk eigenwijs, en koos voor een totaal andere kleur…De foto’s zijn niet van beste kwaliteit, sorry daarvoor. Ze zijn met de telefoon gemaakt.

B_DSCF0282.jpg

Dit was mijn haar voor dat het geverfd werd. Woensdag was ik naar de Kruidvat gegaan om te kijken naar welke kleur ik precies wilde. Ik had we al iets in gedachten, maar ja of ze het hadden…

En daar zat ik dan. De aller eerste keer dat m’n haar helemaal geverfd zou worden. Ik vond het echt heel erg spannend. Aan de rechter kant zie je een foto waar in de helft van mijn haar geverfd is.

En ja hoor, toen zat het er in! Ik was zo benieuwd hoe het er uit eindelijk uit zou komen te zien.

En toen, na een half uur in laten trekken en het er uit hebben gespoeld was het eindelijk klaar. Na 2 uur haha.

En tadaaaa, dit is het dan. Mijn haar is paars! Ja je leest het goed haha.Met sommige mensen heb ik een discussie of het nou rood of paars is, op de verpakking stond kersenrood. Maar toch vond ik het meer paars geworden.

Ik vind het heel erg mooi geworden, en ben er ook ontzettend blij mee!2destip-960x960


 

Q: Wat vind jij dat het is? Rood of paars?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

2 thoughts on “Haren verven”

Geef een reactie

