The fairytale Tag

00c7c8f4523addd362a89b0597449013Sprookjes, wie houdt er nu niet van? Ik wel, en de meeste sprookjes ken ik dan ook wel. Dus toen ik een leuke tag ging zoeken om te doen en ik deze tegen kwam. Moest ik hem natuurlijk wel doen.

Laten we maar snel gaan beginnen! 😉

 

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?

Ligt eraan, ik ben niet echt een persoon die met der laptop of een boek buiten gaat zitten. Wel ga ik graag naar het park of ben ik in de zomer vaak te vinden op het voetbalveld op de camping.

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?

Meestal wel, ik trap snel ergens in. Maar bij mensen die veel grappen bij mij uithalen weet ik op een gegeven moment wel wanneer het waar is en wanneer niet.

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?

Ik heb één klein zusje van acht jaar. Net zoals iedere zussen maak ik ook veel ruzie met mijn zusje. Om de kleinste dingen…

Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?

Rond 8.5 uur. Maar nog ben ik iedere dag weer moe en slaap ik bijna in de les, haha. Misschien toch maar iets vroeger naar bed gaan.

4f6f51445b00af07683c26b4dde9c01b

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?

Dat die gene niet alleen aan zich zelf denkt, maar ook aan de personen om zich heen. Maar ook dat die gene positief blijft in bepaalde situaties, ik heb daar oprecht respect voor.

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?

Dierenmishandeling, kindermisandeling etc. Eigenlijk gewoon alles met mishandeling. Maar ook discrimineren.

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?

Ik heb werkelijk geen idee!

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?

Ja, ik heb één hond; Marlie. We hebben haar nu al bijna 2 jaar. Ook hadden we een cavia maar die is helaas pas overleden. En natuurlijk hebben wij vissen.

IMG_2184.JPG

Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?

Heel simpel; nee. En al zou ik wel mooi zijn dan zal ik mezelf echt niet mooi noemen. Ik heb moeite met mijn benen. Ik heb namelijk X-benen; mijn knieën staan een beetje naar binnen. En dit is echt heel erg vervelend. Vroeger had ik ook moeite met mijn haar, ik vond het VRE-SE-LIJK. Terwijl iedereen juist zei dat ik mooi haar had. Nu begin ik dat ook wel in te zien. En ja.. me lichaam.. Natuurlijk ben ik daar onzeker over, maar dat is iedereen wel.

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.

Ik heb bij bepaalde dingen gewoon geen doorzettingsvermogen, wat ik best jammer vind want dat is wel handig om te hebben. Ook kan ik erg lui zijn.

Pinokkio: Wat is je grootste wens?

Ee wens heb ik niet echt, wel wil ik natuurlijk net zo als de meeste mensen gewoon een gezond en gelukkig leven lijden. En dat als ik dan later oud ben, op een mooi leven kan terugkijken. Natuurlijk heb ik wel een aantal dingen die me gaaf lijken om te mogen doen. Zo lijkt het me best leuk om ooit en een film te spelen, of in een musical. En het lijkt me ook leuk als ik later verder kan gaan met bloggen, fotografie en filmen.

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?

De één wel de ander niet. Als ik even met iemand gepraat heb en het klikt wel, dan kan ik best iets persoonlijks al vertellen. Maar niet echt een geheim. Maar het ligt ook heel erg aan de persoon zelf.

Een voorbeeld van 2 á 3 weken geleden;

Een tijdje terug had ik een fotoshoot, de mensen die mijn blog volgen weten dat waarschijnlijk nog wel, daar heb ik een jongen leren kennen. Het bleek een vriend te zijn van het vriendje van mijn beste vriendin. You get it? We hadden nummers uitgewisseld en appte veel. Drie dagen later vroeg zijn vriend en mijn beste vriendin of we mee naar de kermis wilde. Aangezien hij al 18 is, en dus mag autorijden vroeg die of die me mocht ophalen. Zo reed ik dus met iemand mee die ik net 3 dagen kende. Oepsss… Maar ach alles is goed gekomen, en als ik hem niet vertrouwde zou ik echt niet mee gegaan zijn.

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?

Ik heb geen idee, dat is zo moeilijk om over jezelf te zeggen. Ik kan heel wijs praten, maar ook heel dom zijn en het gewoon niet snappen.

B_IMG_7761.jpg

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?

Alle foto’s en video’s van vroeger. Maar ook bepaalde dingen die ik van familie en vrienden heb gehad. Zo heb ik toen ik een jaar of 6 was een knuffel gekregen van mijn vader toen we bij de Efteling waren. Hij ligt al 8 jaar trouw bij mij in bed, natuurlijk wel eens in de tijd gewassen 😉

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?

In het algemeen ben ik een erg lui persoon, maar er zijn ook bij bepaalde dingen dat ik er helemaal voor ga en ik het niet erg vind om hard te werken.

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?

Ik ga eigenlijk nooit uit. Twee keer in het jaar heb je een schoolfeest, daar ga ik dan wel soms naar toe. Maar ik denk niet dat je mij echt iedere week in een discotheek gaat zien later.

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?

Ja, ik vind het geweldig om kleding te kopen en kleding te combineren. Maar ook om op Pinterest inspiratie op te doen. Vroeger vond ik het niet zo boeiend wat ik aan had, maar wel heel erg.

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?

Nee, niet echt. Ik ben snel bang en in achtbanen die over de kop gaan zie je mij echt niet in zitten.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?

Ja best wel, ik kan dingen erg persoonlijk aantrekken en ik kan ook best snel huilen. De mensen om mijn heen merken dat meestal niet omdat ik me inhoud. Maar ik vind mijzelf best een gevoelig persoon.

Dit was dan alweer de tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. En neem hem gerust over. Ik vond het in ieder geval leuk om in te vullen. De tag heb ik trouwens van Teske’s blog.2destip-960x960


Q: Herken jij jezelf ergens in?

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

