Instagram account

Hey allemaal! Ik heb gisteren een insta account aangemaakt voor mijn fotografie. Hier deel ik dan mijn zelfgemaakte foto’s. Wel ben ik nog even aan het kijken of dit account Engels gaat worden of in het Nederlands.

In ieder geval, ik plaats dus geregeld wat zelfgemaakte foto’s en ik hoop zo een mooie feed op te bouwen met een aantal volgers.

Dus als je mijn account zou volgen zou ik dat heel leuk vinden. Ik ben ook van plan om dingen van mijn blog te plaatsen. Ik heb wel een apart account daarvoor, maar ik doe daar niet zo heel veel mee. Dus leek het me leuk om nu één account te hebben waar ik ook een beetje behind the blogs ga plaatsen.

Klik hier Klik hier voor het fotografie account.

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

