15 Vragen om iemand te leren kennen TAG | Get to know me

B_DSCF2414.jpgHey, hoe is het met jullie? Ik heb even een tijdje niet geüpload om een aantal redenen, en één van die redenen was dat ik mijn artikelen erg afrafelde. Tenminste dat idee had ik. Nu heb ik weer lekker veel artikelen voor jullie klaar staan, en vandaag leek het mij leuk om een tag te doen. Jullie weten nog heel veel niet van mij, en daarom is het tijd voor een persoonlijke tag. Het wordt een lang artikel, dus enjoy!

Heb je ooit iets meegemaakt waarvan je eerst dacht dat het slecht zou zijn, maar waarvan het achteraf in je toch goed afliep?

Bij bepaalde opmerkingen die ik er dan uit floepte dacht ik toch  van, oeps die gaat verkeerd vallen. Of nu gaat die boos worden. Maar dat was dan niet zo.

En toen ik een jaar of 5 was ben ik met mijn vriendin naar mijn oma en opa gelopen. Daarvoor moesten wij oversteken en dat mocht nog helemaal niet alleen. Mijn ouders weten het nu inmiddels, heb het ze pas verteld. Maar ik dacht wel dat een beetje boos zouden zijn haha.

Wat was één van de beste feestjes waar je ooit geweest bent?

Ik ben niet echt van de feestjes, wel vind ik het leuk om met vrienden wat te chillen. En de schoolfeesten, daar ga ik wel vaak heen. Telt dat mee? Als dat mee telt vond ik afgelopen kerstgala heel erg leuk! Daar ging ik echt helemaal los met dansen, en we waren met bijna alle vriendinnen dus dat was wel heel erg gezellig.

Wat was de laatste film, tv-programma of boek waarbij je moest huilen?

The last song, die film keek ik met één van mijn beste vriendinnen. Zij had hem al gezien, dus ze wist wat er ging komen. Maar toch moesten we allebei even een traantje weghalen.

B_IMG_7755.jpg

Wat was het moeilijkste wat je ooit gedaan hebt?

Ik heb werkelijk geen idee! Oeps. Er zijn wel een aantal dingen die ik moeilijk vond maar ik kan niet bedenken wat ik het moeilijkst vond.

Wat is je laatste ervaring waardoor je een sterker persoon bent geworden?

Sterker persoon.. sterker persoon… Tjonge ik vind dat wel een groot woord. Wat voor ‘ervaring’ kan ik in deze  14 jaar hebben gehad waardoor ik een sterker persoon ben geworden. Het enigste wat ik me kan bedenken is dat ik me in de eerste en begin tweede van de middelbare mij erg veel dingen persoonlijk aantrok. En dat doe ik gelukkig nu niet meer zo erg.

Wat deed je vroeger toen je nog klein was waardoor je  in de problemen kwam?

Toen ik een jaar of 7 was ging ik met mijn vriendin en achter nicht altijd na het eten naar de snackbar.. Gewoon om daar te zitten en soms, héél soms ook een ijsje te nemen. Dan pakte ik stiekem geld uit mijn eigen portemonnee. Hier kwamen mijn ouders op een gegeven moment achter en toen had ik wel een probleem. Ik moest opschrijven wat ik fout had gedaan en waarom ik dat niet meer mocht doen. Ook mocht ik een tijd lang niet meer uit de poort om met de kinderen uit de buurt te spelen.

Wanneer heb je voor het laatst werkelijk geweldig gegeten?

Toen ik een keer bij een vriend van mij at, aten we echt iets lekkers. Mijn moeder maakt het nooit, omdat zij het niet lekker vinden. Het was iets met bruine bonen… Oeh dat was echt lekker!

Wat is het beste/slechtste cadeau dat je ooit gegeven/gekregen hebt?

Het beste ‘cadeau’ wat ik ooit gekregen heb, was denk ik toen ik op toneellessen mocht. Het was niet echt een cadeau, maar zo voelde het wel. Ik wilde dat al zo lang en zo graag! Voor de rest komt niet echt snel in mij op wat voor beste cadeau ik anders zou hebben gekregen. Bij mijn verjaardag krijg ik altijd leuke dingen!

B_DSCF2326.jpg

Wat mis je het meeste aan het kind zijn?

Nou… eigenlijk ben ik nog een kind haha. Maar als ik naar toen ik klein was, denk ik toch wel de vrijheid en dat je nergens over na hoefde te denken.

Wat is je eerste herinnering die te maken heeft met opwinding?

Kunnen we deze vraag even overslaan? Dankjeee! Haha.

Wat was het eerste dat je kocht van je eigen geld?

Pfff, geen idee. Snoep? Qua groot bedrag was dat wel mijn camera. Niet dat die super duur was, maar voor die tijd was dat best duur voor mij.

Wanneer was je voor het laatst nerveus?

Een dag voor de vakantie, niet voor de vakantie zelf hoor. Maar voor iets anders ;).

Wat heb je in de afgelopen week geleerd?

Dat ik mezelf niet zo druk moet maken om bepaalde dingen, dat het allemaal wel weer goed komt.

Welk verhaal vertelt jouw familie altijd over jou?

‘Dat k een verdomd, irritant rot jong was.’ Haha, dat is het antwoord van mijn moeder toen ik het vroeg. Gelukkig meende ze het niet echt. Helaas wist ze het niet. Ik denk de domme dingen die ik vroeger deed, en stiekem nog steeds.

Hoe oud was je toen je volwassen werd?

Ik ben nog steeds een kind, gelukkig maar. En ik hoop nooit een saaie volwassenen te worden.

B_DSCF2400.jpg

Hopelijk vonden jullie deze tag leuk om te lezen. De tag heb ik van  trendbubbles.nl. Hier staan nog veel meer leuke tags op dus neem zeker even een kijkje. Helaas kon ik niet alle vragen invullen, maar ik hoop dat jullie er alsnog van genoten hebben.

Nu nog even een kleine update mijn blog ;). Zoals jullie hebben kunnen zien heb ik weer de lay-out veranderd. Dit keer heb ik er ook een header bij gemaakt, en iets om mijn blogposten af te sluiten. Ook heb ik allemaal artikelen voor jullie geschreven, dus die komen binnenkort online! Ik wil een paar keer per week gaan uploaden, hoeveel en wanneer kan en ga ik niet zeggen. Dit meer omdat ik bloggen als een hobby zie en me niet verplicht wil voelen om een artikel te schrijven.

Het leek mij leuk om zo nu en dan een artikel te plaatsen waarin jullie mij beter leren kennen. Deze ‘serie’ ga ik dan ook de “Get to know me”noemen. Zo nu en dan zal ik wat persoonlijke tags doen, wat foto’s laten zien en wat over mij zelf vertellen. Ik hoop dat jullie het wat vinden.

Wat lijkt jou een keer leuk om te lezen in deze nieuwe serie?

BPSchermafbeelding-2014-01-09-om-14.53

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

