Throwback #3 | 2004

BB_040233.jpg

Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste throwback artikel, dus laten we vandaag maar weer eens een nieuwe doen! Het is altijd zo leuk om naar foto’s van vroeger te kijken, en vandaag heb ik dan ook weer de leukste voor jullie uitgezocht uit het jaar 2004.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vroeger zat ik op teddybeer zwemmen. Je leert hier niet echt zwemmen, het is geloof ik ook meer voor de gezelligheid denk ik. Dit was ik toen ik met kleren een keertje moest zwemmen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bij het teddybeer zwemmen waren er ook mensen waar mijn ouders goed mee op konden schieten, en natuurlijk een meisje van mijn leeftijd. Met zijn alle gingen we dan ook naar Plopsaland.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Voorloper op de duckface?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Smikkelbeer!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier was ik met mijn ouders in Malta, ik kan me er vrij weinig van herinneren. Wel dat ik een keer boos was op mijn vader en dat er een man bij het restaurantje was die mijn ging opvrolijken. Het is een vage herinnering.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Even poseren voor de camera als een echte fotomodel! Hier maakte ik al outfit foto’s. Gewoon om vast te oefenen voor later, als ik heel toevallig 10 jaar later een blog zou beginnen ;).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kleine Daniek 3 jaar! Hiep hiep hoeraaa! De eerste keer dat ik mijn verjaardag vierde in de klas. Dit was namelijk ook één van de eerste schooldagen op de peuterspeelzaal.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En natuurlijk vieren we het ook nog even thuis, met een lekkere taart.

Dit was de throwback voor deze keer weer. De volgende keer een totaal andere throwback.

Ben jij wel eens in Malta geweest?

BPSchermafbeelding-2014-01-09-om-14.53

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

