Mini shoplog

B_DSCF2842Vandaag zou ik met een vriend van mij naar Scheveningen gaan. Maar dit liep wat anders dan gedacht en zo belande we in de koopgoot. Omdat ik niet al mijn geld gelijk wilde uitgeven – heb pas me zakgeld gehad – had ik niet zo heel veel gekocht. Maar wat ik heb gekocht vind ik wel echt super leuk. Benieuwd wat ik allemaal heb gekocht?B_DSCF2849

B_

Dit shirtje vind ik zo leuk! Hij komt van de C&A en was €7.90. De tafel waar die op lag, lagen nog meer shirtjes. Ook eentje met horizontale streepjes, een variant van deze. Alleen zulke strepen maken je juist dikker dus toen viel mijn oog op dit shirtje. Hij heeft echt iets vind ik, en omdat die goedkoop was moest ik hem wel meenemen.

B_DSCF2851

Toen ik het shirtje aanhad, kwam ik erachter dat de mouwen half open zijn. Hier was ik juist naar opzoek, dus dat dit in het shirtje zit vind ik helemaal geweldig! Haha.

B_DSCF2860

B_DSCF2861

Toen ik de Kruidvat in liep en naar het Essence schap liep viel mijn oog op het make-up schap van MUA. Mijn mond viel open -letterlijk- want ik had bij de Kruidvat nog nooit een MUA schap gezien. Aangezien ik heel graag iets er van wilde proberen en ik dol ben op lipsticks koos ik voor wild berry. Dit is een rood/paars achtige kleur. En ja het klopt, jullie zien hem niet op de foto want ik wil er binnenkort een review over maken.

Kruidvat – €2.49

B_DSCF2853

B_DSCF2858

Mijn vorige eyebrow set van Catrice gebruik ik nu al zo’n half jaar. Maar deze was echt aan vervanging toe. Het was gewoon om te huilen zo erg zag de poeder eruit. Dat niet alleen van de lichtste kleur was bijna niks meer van over. Dus het was inderdaad tijd voor een nieuwe. Alleen toen ik net een foto wilde maken, zoals de foto hierboven. Kwam ik er achter dat het kwastje mist. Die heb ik nog wel, van mijn vorige eyebrow set. Maar toch jammer.

Kruidvat – €3.99

B_DSCF2841

Dit was mijn mini shoplog. Inderdaad heel weinig, maar ik ben er super blij mee.

Ben jij wel eens in de koopgoot geweest?

BPSchermafbeelding-2014-01-09-om-14.53

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

Geef een reactie

