Throwback #4 | DYTG ’15

B_IMG-20150523-WA0020.jpgVandaag is het een jaar geleden dat ik met twee hele liever vriendinnen naar de Jaarbeurs in Utrecht reed voor de DYTG! Het was zo ontzettend leuk die dag, en heb super veel YouTubers ontmoet. Omdat het zo leuk was, wil ik vandaag met jullie er op terug kijken.Ik keek er echt al maanden naar uit om met Kayleigh en Kayleigh daar heen te gaan. Toen het dan eindelijk zo ver was waren we alle drie ook erg hyper. In een busje van Kayleighs vader (Het middelste meisje op de foto hierboven).

89ddeb5835f4c4da091baec550d056aaIMG-20150523-WA0008IMG-20150523-WA001120150523_13315920150523_134341

Dit zijn een aantal foto’s van die dag. Op mijn oude blog – en nee dit is geen shoutout of zo iets want ik doe er niks meer mee – staat een artikel over die dag met álle foto’s. Dus als je daar benieuwd naar bent Klik dan hier.

Sorry voor de erg korte throwback. Maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden.

Ben jij naar de DYTG geweest dit jaar?BPSchermafbeelding-2014-01-09-om-14.53

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

4 thoughts on “Throwback #4 | DYTG ’15”

  1. Ik ben daar niet alleen geweest dit jaar, ik heb mijn youtube helden letterlijk geplet, verrast en misschien heb ik er een paar gestalkt… Maar het was nog leuker als je bedenkt dat ik met mijn beste vriendin daar heb gemeet. Dytg is life

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

