Pictures of my life #4 | Mei vakantie

BB_Snapchat-3235458159603293732Ik kon niet meer lopen, liet chocola aanbranden en mijn hond kon zo de dierentuin in. Het is al even geleden, helaas, dat de meivakantie er was. Maar alsnog wil ik de foto’s graag met jullie delen. Benieuwd wat ik nog meer heb gedaan?

Zondag

B_Snapchat-2139123222239401602

Op zondag speelde ik een badminton wedstrijd. Ik moest een dubbel spelen en een single. Me dubbel ging super goed, die wonnen we dan ook dik. Alleen bij mijn single ging het fout, ik ging door me enkel heen. En dat gebeurt helaas vaker bij mij. De rest van de zondag heb ik dan ook niet veel gedaan. Ik moest van me moeder lopen, dus ben ik maar naar boven gestrompeld om tekenspullen te pakken.

Tekenen heb ik al super lang niet meer gedaan, en ik vond dit die dag daarvoor in mijn kamer. Het zijn al voor getekende paarden, dus denk niet dat ik dat zelf hem getekend, haha. Dat heb ik die middag een beetje gedaan, en voor de rest allemaal YouTube filmpjes gekeken.

Maandag

B_Snapchat-1142661872576556002

Maandag kon ik al weer wat beter lopen en was Seloua langs gekomen. ’s Avonds besloot ik nog even mijn nagels te lakken. Maar dit lukte helaas niet. Herkennen jullie dat ook? Op sommige momenten lukt iets gewoon niet en dan raak je gefrustreerd? Ik heb dat best wel vaak, whoops.

Dinsdag

B_IMG-20160426-WA0011

’s Ochtends was ik bezig met een header te maken voor mijn blog en nog met wat andere dingetjes. Ook besloot ik om even een pauze in te lassen voor het bloggen. Ik heb wel artikels geschreven deze vakantie dus ik ben er niet mee gestopt, maar ik merkte dat ik me artikelen wat verwaarloosde en dat vond ik erg zonde.

B_Snapchat-8443479043891164720

In de middag ging ik met Seloua naar het dorp. Ik kon al weer aardig goed lopen, natuurlijk moest ik ook niet 4 uur rond gaan lopen. Maar voor een uurtje kon het makkelijk.

Bij de CoolCat hadden ze de collectie van TP4Y. Dus daar gingen we even kijken. Toen we ze in de etalage zagen ‘staan’ moesten we even op de foto. Let vooral niet om mijn verlepte hoofd. Ik weet niet wat mijn camera daar deed… maar.. uh ..

B_IMG-20160426-WA0070

Mijn vriendin heeft altijd de BB cream van Maybelline. Ik was al een tijdje op zoek naar een goede BB cream dus ik besloot hem te kopen. Dit was een foto die ik naar der stuurde om te vragen of ik de goede had. Dit was niet zo, dus uiteindelijk heb ik hem bij de Etos gekocht.

B_20160426_152031(0)

Seloua en ik liepen bij de Action toen wij besloten om zelf een kit kat te gaan maken. Geïnspireerd door Jiami.

Dus wij kochten twee repen en een pak stroopwafels om vervolgens thuis aan de slag te gaan. Alleen wij kunnen bijna een boek schrijven over hoe vaak ons eten mislukt is. Elke keer weer brand het aan. Zelfs cupcakes!

Naja, dit was uit eindelijk hoe onze chocola eruit zag.

B_20160426_153632

Dus daarna zijn we op gaan zoeken hoe we wel chocola moesten laten smelten en zijn we naar de Coop gegaan voor nieuwe chocola.

B_20160426_161746

 Dat lukte gelukkig wel. Toen de chocola gesmolten was hebben we het over de stroopwafels heen gedaan en in de koelkast gezet voor een klein uurtje. En ik moet toe geven, het smaakte niet verkeerd.

Woensdag

Woensdag was het natuurlijk koningsdag dus gingen mijn ouders en ik naar het dorp om daar bij de kraampjes te kijken. Ondertussen aten we een loempia.

’s Middags gingen we nog even langs andere winkels, en dit was hoe ik thuis kwam. Heel mijn hand onder de lipstick. Oepsie. Ik heb trouwens niks gekocht van de geswachste lipsticks op mijn hand.

Vrijdag

B_Snapchat-3235458159603293732

Vrijdag gingen we naar de camping. Onderweg moesten we even stoppen omdat mijn moeder nog iets moest halen bij de supermarkt. Dus maakte ik even een leuke, spontane foto met mijn zusje. Nou super lief toch? Sisters goalssss.

Zaterdag

B_Snapchat-1197703154779991336Ik had een boek van Mel wallis de vries meegenomen; Wraak. En omdat ik me verveelde en omdat het een super leuk boek was had ik hem in 2 dagen uitgelezen. Ik raad jullie dit boek zeker aan.

Zondag

Zondag heb ik niet echt veel gedaan. Ik was even wezen wandelen en ’s avonds kwam mijn vriendin van de camping aan. Toen ik trouwens ging wandelen verdwaalde ik wel een beetje! Ik liep een stuk die ik al eens eerder had gelopen maar ging daarna een ander padje in. Na 2.5 uur kwam ik terug… ach.. sportief toch 😉

Maandag

B_Snapchat-7414460094446505136

Het was alweer een tijd geleden dat Rosalie en ik een fotoshoot deden. Dus gingen wij die avond naar het bos met mijn camera en gingen we daar wat foto’s van elkaar maken. Dit is niet de mooiste selfie, maar de foto’s zelf zijn beter geworden.

Dinsdag

B_Screenshot_2016-05-03-12-18-56

Aanschouw, mijn hond die graag een stokstaartje wilt zijn. Ze kan zo de dierentuin in toch?

B_Screenshot_2016-05-04-20-27-53-1

Rosalie der vriendinnen kwamen een nachtje slapen en het leek ons leuk om weer foto’s te maken. Dus wij zijn met zijn vijven naar het andere kant van het bos gegaan waar we die dag daarvoor waren. Het was super gezellig en we waren daar net iets te lang want het werd al donker haha.

Vrijdag

B_IMG-20160506-WA0000

Op vrijdag gingen mijn moeder en ik winkelen in Bladel. Na een tijde winkelen gingen we ergens eten. Ik had zelf een broodje gezond, en dan zal je denken oh zo standaard. Maar dit was echt heel erg anders.

De dag erna ging ik nog met mijn vriendin zwemmen. En ’s avonds ging zij alweer naar huis. Toen ben ik nog even naar de trampolines gegaan tot een uur of 11. En zondag gingen we alweer naar huis en was de vakantie alweer afgelopen.

Mijn vakantie was in ieder geval erg leuk, en ik hoop dat die van jullie net zo leuk was.

Hoe was jou vakantie?

BPSchermafbeelding-2014-01-09-om-14.53

Auteur: ByNiekA

15 Jarig meisje die het super leuk vind om te bloggen.

2 thoughts on “Pictures of my life #4 | Mei vakantie”

Geef een reactie

